عکس هنری و خبری

عکس های هنری و خبری

عکس هنری و خبری

عکس های هنری و خبری

......و اما زندگی

عکس از مجتبی کمالی 

 

                    

نظرات 10 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ق.ظ http://dailynote.mihanblog.com

سلام. کارت داره روز به روز بهتر میشه ها... عکست فوقالعاده است...موق باشی

علیک سلام شاه دوماد ...ممنون .... من هم برای شما و خانواده محترم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم

سیروس سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام. حالا ما شاه دوما نهنگ خب هیچ- بگیر اتی
اما عکس: هر روز بهتر از دیروز- نور زیادی که به عکس تابانده شده و کنتراستی که بوجود امده توانسته بخوبی در مفهوم دخیل شود. خخخخووووووووب

سلام آقای مهندس فعلا که ما خبری از شما نشنیدیم که بگیم شاه دوماد چون دوست داری میگم شاه دوماد --- ممنون از نظرت انرژی مثبت بهم دادی- شیراز خوش بگذره

مجتبی کمالی پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ق.ظ http://lovezk.blogfa.com/

سلام...خوب که هستید ان شاء الله؟؟تا حالا به خودت گفتی به غیر خودت چند تا مجتبی کمالی هستش....یک سر هم به ما بزن...موفق باشی...یا حق...

علیک سلام ....خدایا شکر بهتر از این نمیشه - موقع جواب قبولی کنکور رو دیدم اون موقع فهمیدم که چقدر مجتبی کمالی هست همشون هم آدم های با نشاط و موفقی هستند...وبلاگ خوبی داری من هم برای شما آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی دارم .... به فضای مجازی اومدی به ما هم سر بزن البته فتوبلاگم رو نمیتونم زود به زود به روز کنم باید نظرات دوستانم رو در مورد عکسم بگیرم و ۲روزی یک بار نظرات چک میکنم .... فعلا یا علی

مجتبی کمالی جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ق.ظ http://lovezk.blogfa.com/

نوکرتم هم اسم خودم...موفق باشی...

عزیز ییییییییییی.......... هم اسم .......... من هم آرزوی سلامتی برای شما دارم چون بزرگترین وبهترین نعمت

؟ جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ

عکسات زیباست
میلاد خواهرزاده ی عزیزت

ممنون میلاد خواهرزاده بهتر از جانم .... من هم پیشاپیش تولدت رو بهت تبریک میگم و آرزوی سلامتی و موفقیت در تمام مراحل زندگی دارم ...... هدیه ات سر جاش باقیه !

امیرحسین حیدری جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.kaleng.blogsky.com/

سلام مجتبی جان هم خودت و هم علیرضا عکسای خیلی خوبی گرفتین.
موفق باشید.

سلام امیرحسین جان.......ممنون .........من هم آرزوی موفقیت برای شما دارم

فراتر از یک نگاه پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ق.ظ http://www.afnan.blogfa.com

سلام وبلاگ حوبی دارید عکسها با مفهوم است موفق باشید

سلام .....ممنون...... من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم منتظر نظرات سازنده شما هستم

مجتبی کمالی شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ http://lovezk.blogfa.com

سلامممممممم عزیزم...واقعا عکس هات قشنگ هستش...دوست دارم هم اسم خودم...ما باید قدر همدیگر را بدونیم..چون ما دو تا فقط تویی گوگل با این اسم و مشخصات هستیم...موفق باشی...یا علی...

حمید رضا رمضانی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام اقا مجتبی جون چطوری داداش بیشتر از یک سال به تموم شدن اعتبار گواهیناممون نمونده توجه کردی ۴ سال گذشت! عکستو دیدم از اسم عکس و خود عکس این جور فهمیدم که معلولین هم زندگی میکنن و پیر میشن. موفق باشی

کمالی پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام اقای کمالیُ عکساتون خخخیلی جالبه...

سلام ممنون -کدوم کمالی؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد