عکس هنری و خبری

عکس های هنری و خبری

عکس هنری و خبری

عکس های هنری و خبری

توقف زمان افرادی موفقند که از زمان خود بهترین استفاده رو ببرند

عکس از مجتبی کمالی

نظرات 9 + ارسال نظر
فرشاد.ش جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ

عکس بسیار جالبیه ضمنا از مفهوم عکس هم بسیار خوشمم اومد.
منتظر عکس های بعدی شما هستم.

کامبیز صادقی دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام مجتبی دوست عزیز؛عالی بود؛منتظر بعدی ها هستم

سلام کامبیز جان چه خبر؟ کجایی پیدات نیست ؟ ممنون که سر زدی منتظر نظرات سازنده شما هستیم

حسین دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ http://dailynote.mihanblog.com

سلام. با مطلب نماینده ایران در کنار نماینده ر‍یم صهیونیستی به روزم. شرکت در نظر سنجی رو فراموش نکنید

سلام ممنون که سر زدی منتظر نظرات سازندتون هستیم

رمضانی دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ب.ظ

سلام مجتبی جان . عکسات خیلی قشنگه مخصوصا موضوعات خوبی داره یعنی یک ارزش رو بیان میکنه یا اینکه هنریه. در کل لذت بردم موفق باشی

سلام حمید جان ممنون منتظر نظرات شما هستیم

سیروس سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ

تبریک میگم
خیلییییییییییی قشنگ بود، الان دارم میفهمم که هنرت هم مث خودت قشنگه

سلامت باشی سیروس جان منتظر نظرهای سازندتون هستم

[ بدون نام ] جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ

باارزوی سلامتی وموفقیت روزافزون برای شمانازنین؛همیشه به یادتم؛الان بندرهستم

امامدادی یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.rahbaremamdadi.blogsky.com

سلام سپاس .سرفرصت بیشتردرموردعکساتون نظرمیدم

با سلام واحترام خدمت آقای امامدادی ممنون که به فتوبلاگ پلک سرزدید منتظر نظرات سازندتون هستیم با تشکر کمالی

؟ دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ق.ظ

دایی جون عکساتم مثله خودت عالیه وحرف نداره!
دایی جون دووووستت دارم.

ممنون که سر زدی با نظرت انرژی مثبت وامید بهم دادی من همین جور همیشه بهت میگم امسال سال همت مضاعف و کار مضاغف با تلاش و جدیت با همین دید به هدفت فکر کن تا شاهد موفقیتت در عرصه های مختلف باشیم

محمدرضا شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام
خدا قوت
براچی دیر به دیر به روز میشید؟

سلام آرزوی سلامتی برات دارم محمد رضا جان
میترسی بیای ولایت شیرینی ماشین ازت بگیرم !!! نترس کاریت نداریم
سعی میکنم ۱۵ روز یک بار به روز بشم تا نهایت استفاده رو از نظرات دوستان ببرم منتطر حضور گرم شما دوستان هستم با تشکر کمالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد